Friday, September 26, 2008

[26.09.2008] 阿Sa喜欢吴尊初恋心跳

蔡 卓 妍 ( 阿 Sa ) 与 吴 尊 虽 然 在 新 戏 中 有 感 情 线 , 但 现 实 生 活 中 二 人 却 绝 不 过 电 , 还 经 常 互 窒 , 幸 好 二 人 在 对 方 眼 中 各 有 优 点 , 难 怪 完 成 电 影 工 作 后 , 仍 然 是 鸡 啄 唔 断 的 好 朋 友 。

蔡 卓 妍 : Sa   吴 尊 : 尊

Sa : 喂 ! 你 觉 唔 觉 得 你 成 日 踩 我 ?

尊 : 我 无 呀 ! 冤 枉 呀 !

Sa : 无 ? 初 初 就 真 系 无 , 因 为 你 阵 广 东 话 唔 好 仲 未 识 还 击 呀 嘛 ! 我 成 日 整 鬼 你 , 依 家 你 广 东 话 进 步 就 报 仇 咁 报 ! 我 一 讲 错 就 不 停 我 隔 篱 重 覆 我 错 处 , 狂 踩 我 !

尊 : 其 实 初 初 系 因 为 第 一 次 拍 戏 先 至 咁 少 讲 咋 ! 虽 然 好 多 都 好 新 鲜 , 但 好 玩 之 余 压 力 都 好 大 。


情 ‧ 珍 惜  

Sa : 其 实 你 除 同 我 传 绯 闻 , 之 前 都 同 S.H.E Ella 传 过 , 点 解 你 传 亲 女 仔 都 系 男 仔 头 ? 系 咪 特 别 偏 好 ?

尊 : 呢 记 者 写 咋 ! 可 能 中 性 易 谈 得 来 , 容 易 成 为 知 心 友 。

Sa : 咁 你 系 咪 钟 意 男 仔 头 ?

尊 : 其 实 最 主 要 是 相 处 时 要 有 感 觉 , 我 从 来 没 有 指 定 要 某 一 种 类 型 的 女 友 。

Sa : 咁 你 有 无 拍 紧 拖 ?

尊 : 无 呀 , 我 依 家 唔 谂 咁 多 , 要 应 付 太 多 , 做 我 女 友 会 好 辛 苦 。

Sa : 讲 起 感 觉 , 我 拍 亲 热 戏 时 感 觉 好 好 , 因 为 剧 情 需 要 我 有 尴 尬 感 觉 , 又 因 为 时 我 唔 系 好 熟 , 所 以 拍 出 好 有 初 恋 感 觉 , 我 个 心 都 跳 得 好 劲 !

尊 : 唔 系 ? 你 咁 有 演 戏 经 验 , 点 会 ?

Sa ( 娇 羞 状 ) : 唔 知 喎 , 可 能 因 为 第 一 次 同 个 咁 靓 仔 !

尊 : 哈 ! 其 实 我 都 有 尴 尬 , 虽 然 电 视 剧 都 有 亲 热 戏 , 但 无 咁 长 罗 !

Sa : 你 系 好 多 女 仔 心 目 中 理 想 情 人 , 但 我 觉 得 我 都 系 做 朋 友 好 , 呢 个 圈 好 难 识 到 朋 友 ! 我 都 同 好 多 人 传 过 绯 闻 , 但 因 为 传 媒 成 日 写 , 变 好 难 维 持 ! 难 得 依 家 识 到 个 咁 好 玩 , 我 会 好 珍 惜 呢 段 友 谊 。

尊 : 其 实 我 觉 得 我 们 拍 戏 时 真 的 很 爱 对 方 , 但 拍 完 戏 后 , 我 们 就 成 为 谈 得 来 的 朋 友 , 咁 几 好 。


爱 ‧ 出 击

Sa : 咁 爱 情 方 面 你 钟 意 做 主 动 定 被 动 ?

尊 : 要 睇 钟 唔 钟 意 个 女 仔 罗 , 通 常 都 会 暗 示 先 , 有 反 应 先 会 继 续 发 展 ; 当 然 我 唔 介 意 女 仔 做 主 动 , 咁 你 又 点 ?

Sa : 我 唔 介 意 做 主 动 定 被 动 喎 , 睇 个 男 仔 点 罗 , 如 果 佢 被 动 , 我 咪 主 动 罗 , 无 所 谓 !


欢 喜 冤 家 互 相 单 打

阿 Sa 和 吴 尊 无 论 在 公 开 场 合 或 是 私 底 下 均 是 「 狗 咬 狗 骨 」 , 绝 对 是 典 型 的 欢 喜 冤 家 。 做 专 访 当 天 由 於 挂 一 号 风 球 , 而 吴 尊 翌 日 亦 要 赶 回 台 湾 , 阿 Sa 在 拍 照 时 竟 取 笑 他 随 时 要 滞 留 香 港 ; 而 在 拍 摄 合 照 时 , 由 於 吴 尊 的 手 臂 粗 大 , 多 次 把 阿 Sa 的 俏 脸 遮 盖 , 阿 Sa 就 乘 机 取 笑 吴 尊 肥 胖 , 气 得 吴 尊 作 状 要 追 打 她 , 场 面 搞 笑 。

阿 Sa 和 吴 尊 彼 此 逼 供 , 大 谈 对 爱 情 的 看 法 。


阿 Sa 不 满 被 踩 , 大 诈 吴 尊 型 。