Friday, May 9, 2008

[09.05.2008] 吴尊祸不单行三失手机

昨日吴尊与蔡卓妍在上海为新片《剑蝶》开工,吴尊继早前第三度遗失手提电话,之前拍戏时已埋口的伤口渗血等黑仔遭遇后,昨日开工又因落雨令拍摄受阻,吴尊堪称「新一代地狱黑仔王」。

整装待发的吴尊,本准备为马楚成导演新片开工,不过遇上大雨,众人只好在记者前大摆甫士,等待停雨,吴尊自爆黑仔遭遇说:「前几日唔见咗电话,好唔开心,不过冇亲密照,但有好多亲友电话,希望有心人执到畀番我,之前喺汶莱、台湾同内地都唔见过电话。而早前我手掌嘅伤口本好得七七八八,点知突然渗血,我唔系咁担心,反而同事仲紧张,至於亲身拍危险场面,系因为想学多啲嘢。(S.H.E嘅Ella话有段刻骨铭心恋情喎?)我知佢个情人系边个,我哋三个系好朋友。外间一时传我同张韶涵、Ella绯闻,一时传我同性恋,我都理唔到咁多咯!」

拍得开心

蔡卓妍(阿Sa)对同门师妹梁洛施传出已有未婚夫一事,她说:「我喺上海、泰国开工拍戏,冇乜留意香港新闻,唔好意思。拍呢套戏好开心,今日呢一身死靓仔打扮只系戏嘅初段,稍后我会变番女儿身,好开心可以拍得我好女仔嘅一面。今次全套戏都好有团队精神,而吴尊又好专业,不过我之前见佢手掌个伤口『标』血,好惊罗!」